Pages

Petua Menjadi Pekerja Cemerlang dan Isteri Hebat

Salam semua...buat isteri2 hebat dan gagah perkasa dalam menguruskan kerja dan rumahtangga. Tentu ibu-ibu bekerja maklum, menguruskan keluarga, anak-anak, suami disamping bekerja dan menjalankan rutin harian rumah tentu amat meletihkan. Tapi bagi yang tak pernah mengeluh penat saya memang tabik la. Pasti ada rahsianya kan kekal cergas bertenaga.

Saya akui, saya memang kadangkala penat...penattttt. Bekerja, uruskan suami dan 3 budak cilik yang ligat dan banyak akal macam upin ipin...huhuuuuuu...Tentu ramai yang kata, "aku pun kerja, aku pun ader anak dan suami"... yer, saya tak nafikan semua tu dan memang ramai yang mengalaminya.... Namun bagi saya, apa salahnya saya keluarkan sedikit duit untuk kesihatan saya sendiri, dan secara tidak langsung dapat menguruskan rumah tangga dengan baik... Malah saya sendiri sedar, pemakanan seharian saya tidak mampu menampung keperluan mineral, zat dan nutrien harian saya... Yerlah, kebanyakkan amalan memasak kita terutama hidangan melayu telah memusnahkan sebahagian besar zat dalam makanan itu... Menggoreng, menggunakan suhu melampau, masakan berlemak dsb. Oleh itu, mana mungkin kita mampu menampung keperluan nutrien badan kita...

Kesannya selepas saya mengamalkan vitamin-vitamin ni... Saya semakin bertenaga. Bangun pagi lebih ceria, tak mengantuk...tak macam dolu-dolu masa rehat surau menjadi medan utama untuk tidooooo sementara nak tunggu zohor. Selain tu, proses penghadaman dan nyahtinja berjalan dengan lancar sekali...penyusuan berjalan dengan baik sekali dan production memang maintain....Selain tu, untuk melunaskan tanggungjawab sebagai isteri pun takde masalah kerana segar hingga ke malam...sebagai isteri itulah yang penting kan.  

Berminat? Hubungi untuk konsultasi : 
 ✍ PM: http://www.facebook.com/messages/kongsi sihat
 ✐ Blog: http://kongsihat.blogspot.com/ 
✆ Call/SMS/WhatsApp: 019-211 2858 
➲ COD Area: Putrajaya, Cyberjaya, Dengkil & Bangi 

 **These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease**

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...